Thai cooking for ten 十人泰式晚餐

十人泰式晚餐
十人泰式晚餐

Super fun cooking night for my high school girl friends⭐️正確來說是12人🫶🏻有2個👶🏻👶🏻❤️其實沒有想像中那麼長的準備時間,不過一定要幾日之前寫好要買什麼!記錄低不同的預備工作!老實講都幾倦但可以煮到一餐大餐而朋友們又食得開心,十分滿足!😽

❗️明白大家煮大餐一定會想一次過出菜😂因為可以影到全餐大合照!和不會想進食途中自己又要走去煮😭所以計劃menu非常重要!

▶️今次分享一下好多人問嘅的如何可以多道菜一齊出菜而又不會溫度不一致?

🔹安排一些冷盤,好處是可以預先預備,食飯之前放出來就可以
🔹使用不同爐具!如焗爐/蒸爐/真空煲/壓力煲/電飯煲等
🔹用保溫度高的煲,選擇一些要炆煮的菜式,不但可以事先預備,而熄火後可以繼續在煲中保溫,騰空爐頭煮其他菜式
🔹預備一些簡單的,可預先醃製的菜色!如今餐的雞翼、豬頸肉和魚餅等,都可以預先醃製,之後直接放入焗爐和平底鑊煎熟即成!
🔹可使用電磁爐或gas爐連爐帶煲上枱,如冬陰功湯便可以用此方法繼續保溫

**********
▪️秘製泰式凍南非鮑魚
▫️泰式芒果柚子沙律
▪️泰式紅咖喱煎魚餅
▫️椰水煮草菇紐西蘭鑽石蜆
▪️青咖喱蜜糖雞翼
▫️特大蝦仁菠蘿炒飯
▪️泰式黃咖喱牛腩配法包
▫️泰式燒黑毛豬頸肉
▪️清炒本地菜心苗
▫️沙白冬陰功湯
▪️泰式斑蘭糕

**********

發表迴響