中式炆溏心乾鮑 中式食譜

中式炆溏心乾鮑
中式炆溏心乾鮑



雖然未必好多人有興趣,但都想分享吓啲手工菜😎以前我都以為自己炆乾鮑好困難!但係整過一次之後就發現其實只係需要多啲時間!如果有真空煲就更加方便!整完覺得好滿足同超級無敵好食😍😗😍😗我幾年前第一次係買啲最平嘅中國乾鮑測試🤣之後再開始用南非>中東>到呢期都係用日本吉品鮑♥️💕♥️💕價錢唔平但係真係好食!有時候是要對自己好一點呢🥺炆鮑魚絕對係一項技能解鎖😽

今次我仲用咗個炆鮑魚湯底去煮蝦子麵食!super yummy! Speechless✌🏻



▶️炆完鮑魚個湯可以留返做上湯或飲都得!如果覺得太油,可以雪一晚之後,油就會凝固浮面,咁就可以整走上面層肥油
▶️如果用明火怕痴底要加竹笪防黐底!我用真空煲炆就無加到!用真空煲不時煲滾佢,再放返內膽入就OK! 好方便❤️ 十分推薦✌🏻
▶️可以用牙籤向鮑魚中間吉一吉,如果可輕易穿過就係炆好!

材料:
乾鮑 10-12隻
排骨 1斤
雞 1隻
雞腳 10隻
金華火腿 50g

調味:
蠔油 1湯匙
老抽 1湯匙
冰糖 1湯匙
炆過鮑魚的上湯 200ml
生粉水 1湯匙

做法:
1) 乾鮑用水浸過面,放入雪櫃,每日換一次水,浸2日,之後再煲一鍋水,要可以蓋過所有鮑魚,連鮑魚煲滾後熄火,上蓋,室溫焗過夜!
2) 之後拿出洗一洗淨,再剪開鮑魚咀,將內裡的腸臟及污衊拿出,用手按一按鮑魚中間,如果仲係硬要再浸!浸透的話應該係會有彈性!
3) 其他材料落凍水,之後煲滾5分鐘後拿起洗淨,出水備用!排骨白鑊煎至金黃!
4) 煲底先放上竹笪,(竹笪買返黎要用滾水煮一煮消毒),再放上排骨,一半雞腳,鮑魚,一半雞腳,最上層放雞,倒入水蓋過所有材料!
5) 煲滾後轉細火炆3小時,再熄火焗至溫度降至唔熱,再開火炆3小時,如此類推!大約炆3日!金華火腿先飛水,可以向第2日放落去!
6) 拿起鮑魚,放置等15分鐘令鮑魚收水令到有溏心效果,再加入調味料的材料,細火煮15鐘,再加入生粉水埋獻即成

#betiskitchen中式#betiskitchen海鮮

發表迴響