意大利青醬蜆意粉 西式食譜

意大利青醬蜆意粉
意大利青醬蜆意粉

Pesto sauce 用嚟煮意粉好香同顏色好靚☺️就是羅勒、蒜頭、松子、parmesan cheese 和橄欖油,再加點鹽和黑椒調味!街上面都好輕易買到現成的sauce!但係自己用新鮮Basil 做,當然係香好多⭐️👍🏻忌廉、蕃茄醬同青醬就組成左意大利國旗嘅三種顏色!😆🇮🇹蜆我今次用左菲律賓花甲,好鮮甜!蜆一定要即日煮!否則死咗就會變壞!

▶️pesto sauce 整好可以放雪櫃10日左右!除咗整意粉,仲可以用嚟醃肉,塗麵包或者整沙律食!
▶️唔用松子可以用合桃代替!
.
.
材料:
💚Pesto sauce💚
Fresh Basil 新鮮羅勒 (只用葉 量25g)
松子 40g
蒜頭 2瓣
橄欖油 80ml
Parmesan cheese 巴馬臣芝士碎 1湯匙
鹽和黑胡椒 適量

意粉 150-200g
蜆 250g
白酒 150ml
牛油 2湯匙
巴馬臣芝士碎 2湯匙
鹽和黑胡椒 適量
檸檬汁 1湯匙 (optional)
辣椒粉 適量 (optional)

做法:
1) 燒滾熱水加1湯匙鹽,意大利粉按包裝指示減2分鐘來煮至Al Dente質感
2) pesto sauce 所有材料用機打碎!之後自己落鹽同黑胡椒調味!
3) 燒熱油鑊中火下牛油再加適量橄欖油,加入蜆,再加入白酒,冚蓋煮到蜆開口,再加入意粉和pesto sauce,攪拌均勻,煮1分鐘熄火,再加入芝士粉、鹽、黑椒、檸檬汁和辣椒粉調味即成!

#betiskitchen西式#betiskitchen意粉

發表迴響