星洲黃金麥皮蝦 中式食譜

買餸唔一定要喺街市買!去惠康都可以一站式買齊所有材料!依家星級名廚Jacky Yu更為惠康設計食譜,所有惠康門市既凍櫃內都有個紅色banner仔,有得scan QR code睇Jacky Yu既食譜,仲有$99煮3個菜既食譜😎跟足食譜去惠康買餸,嚟緊冬至可以煮多幾個好餸🥰仲可以儲印花換Fissler廚具❤我呢個食譜就係其中一個喇🦐

材料:
中蝦 約8-10隻
雞蛋 1隻
鹽 1/2茶匙
麵粉 2湯匙
牛油(室溫) 50g
咖喱葉 3g
指天椒 1-2隻(切圈)
鹹蛋黃 3隻(蒸15分鐘至熟,用叉爛成鹹蛋黃茸)
.
.
調味料:
原味即沖快熟麥皮 125g
奶粉 1湯匙
砂糖 1茶匙
雞粉 1茶匙

做法:
1)蝦剪去腳及尖刺,挑腸,洗淨,吸乾水分,放入盆內。
2)雞蛋打匀,先與蝦撈匀,再下鹽及逐些加入麵粉再撈匀,令每隻蝦都均勻沾滿雞蛋及麵粉。
3)鑊中燒熱油,將蝦煎至約八成熟,撈起,瀝乾油份,備用。
4)將調味料之麥皮、奶粉、砂糖及雞粉撈匀。
5)鑊中以中小火煮溶牛油,下咖喱葉及指天椒爆香,下鹹蛋黃煮開至起泡,下調味料抄匀,蝦回鑊,將所有材料與蝦撈匀,令每隻蝦都沾滿麥皮、蛋黃等材料及蝦全熟,即可盛起上碟排好,趁熱享用了。

▶️在做法2逐些加入麵粉時,最好邊加邊用隔篩篩過,這樣麵粉便會更幼細均勻,效果更佳。 ▶️鹹蛋黃不要壓得太碎,留有少許鹹蛋黃的細碎顆粒口感會更有風味。同時亦要拿走鹹蛋黃中間那粒較硬部分。 ▶️此道菜選用的是即沖即食的麥皮,會較易黏付在蝦上,若選用較大片及粗纖維的麥皮,做出來會與蝦分離,較難與蝦融合。 ▶️咖哩葉在一般賣椰汁、咖喱的香料店買到,若買不到的話,用檸檬葉代替也可以。

#惠康 #Wellcome #惠食煮場 #齊人放餸 #笑住儲

發表迴響