黑松露秘製辣汁撈花甲 中式食譜

黑松露秘製辣汁撈花甲
黑松露秘製辣汁撈花甲


今日向街市見到美美的花甲💞整返個之前已經整過嘅菜式!😗不過個汁調教過,今次加咗黑松露醬crossover!仲好食🤤不過optional,唔加都絕對無問題👌🏻Super simple and easy❤️❤️一定好食!用其他海鮮都得👦🏻大讚!Inspired by myself!無向餐廳見過呢個dish🙂

🧡今次用咗 @lecreusethk 今日新出嘅Harry Potter 系列!一人一碟超靚❤️
#LeCreusetXHarryPotter



材料:
花甲 1斤
芫荽 1扎

醬汁:
蒜蓉 2湯匙
辣椒切碎 3條
炒香過的芝麻 2湯匙
黑松露醬 1湯匙 (optional)
滾油 3湯匙
生抽 2湯匙
蠔油 1湯匙
花雕 1茶匙
糖 1茶匙
水 2湯匙

1. 花甲先浸洗,鍋中水滾後加入花甲煮至開口,拿起沖一沖凍水,再移走另一邊殼!排在碟上備用!
2. 蒜蓉、芝麻、黑松露醬和辣椒碎攪拌均勻,倒上滾油,之後再加入其他材料攪拌均勻即成醬汁!自己試吓味先!
3. 倒在花甲上,再放上芫荽碎即成

#betiskitchen中式#betiskitchen海鮮

發表迴響