泰式香茅燒雞 泰式食譜

泰式香茅燒雞
泰式香茅燒雞

改良版🫡唔好以為整一隻雞好複雜!其實好方便!醃一晚之後第二日一入焗爐焗好就食得😙雞皮要香脆,必須要最後用高溫焗15分鐘❣️雞向超市買全隻冰鮮雞就得🐔今次用咗隻叫玉米雞,肉質好juicy油脂豐富!同出嚟顏色好靚!
.
.
▶️香茅醃了在雞表面之後,焗之前要認真地整返走!否則好易燶🙈!雞翼尖可以包一包錫紙,因為雞翼尖超易燶!不過我太懶冇做到😂
▶️如果時間許可,可以放入焗爐之前,把雞放在架上風乾一下個雞皮,這樣雞皮效果更加脆身!
▶️如果想外觀好一點,可以用繩紮起雞脾位置but I don’t care🤪💕
.
.
材料:
雞 1隻
香茅 5支

醃料:
老抽 1湯匙
魚露 1湯匙
麻油 1茶匙
米酒 1茶匙
生油 1湯匙
海鹽 1湯匙

做法:
1) 香芧只用白色莖,切碎備用
2) 醃料攪拌均勻
3) 雞洗淨後抹乾!去頭去頸去雞腳!內外塗上醃料!雞內外放上香茅碎!放入雪櫃醃一晚!有時間可以焗之前,把雞放在架上,在室溫中風乾一下雞皮
4) 把焗爐預熱至攝氏150度烤45分鐘,中途掉轉兩次令烤色更均勻!然後轉攝氏220度烤15分鐘烤脆雞皮!
5) 焗好之後!等冇咁熱,可以用手撕下雞肉或斬件上碟

#betiskitchen雞#betiskitchen東南亞

發表迴響