韓式溏心蛋 韓式食譜

韓式溏心蛋
韓式溏心蛋

又係用左蘭王蛋🤤佢個蛋黃既可安全生食又好好食🧡每隻蛋黃都呈深紅色,蛋香非常豐郁👏🏻不過用其他日本蛋都🆗

⭐️認真打多d tips等大家都可以成功⭐️

▶️水大滾先好落蛋!大滾如video咁!( pls go to my instagram for videossss)
▶️唔好一次煮咁多隻蛋!因為會令到水溫降底!如果水唔能夠蓋得住成隻蛋,有可能會爆!
▶️我經驗⋯⋯啡蛋係易剝殼過白蛋🤔
▶️唔好用平時剝全熟蛋的方法剝!要先輕輕向枱面敲碎蛋殻,再細心用匙羹輕輕敲到蛋殼全部變到碎晒!如video (sorry得一隻手影得好衰🤣) 然後先開始用手指邊推走d殻!咁就會白滑無手指印🤍

材料:
蛋 6隻(室溫)
冰 適量

醬汁:
熟水 180ml
醬油 150ml
糖漿/蜜糖/糖 100ml
蒜蓉 2湯匙
芝麻 適量
蔥花 適量
紅和青辣椒 適量 (optional)

做法
1) 燒一大鍋熱水,水煮到大滾用勺輕輕的將蛋放入 (大滾不是小滾喔) 最好分2次每次煮3隻 水一定要蓋過所有蛋
2) 用大火煮6分鐘
3) 煮蛋的同時準備一碗的冰水,6分鐘一到,立刻將蛋從滾水中撈起放在冰水中快速冷卻 (煮蛋時可用🥄攪拌一下蛋好讓蛋黃置中)
4) 待完全冷卻後小心的剝去蛋殻,可把蛋的四圍敲一敲更易剝,之後放入醬汁再放入雪櫃保存1日過夜即成
5) 醬汁可以撈飯食

發表迴響